7 گیاه برتر از نظر فنگ شویی برای محیط های بسته
نوشته شده توسط : adorn

ما قبلاً می دانیم که برخی از گیاهان این توانایی را دارند که به معنای واقعی کلمه هوا را تصفیه کنند . گیاهانی که خواصیت تمیز کنندگی آن ها زیاد است. می توانند مواد شیمیایی مضر را از هوا فیلتر کرده و در نتیجه محیطی تمیز تر ایجاد کنند – اما اگر بتوانند بیش از این کار را انجام دهند ، چه ؟ آنها می توانند این کار را طبق اصول فنگ شویی انجام دهند . در واقع شما می توانید با استفاده از اصول فنگ شویی از این خواصیت گیاهان چندین برابر استفاده کنید . ما نکات متخصص فنگ شویی ماریان گوردون (فنگ شویی با من) را جمع آوری کرده ایم تا بدانیم گیاهان چه مزایای پنهانی در خانه ما دارند ، و مهمتر از همه ، آنها را در کجا قرار دهیم تا اثرات مثبت خود را به حداکثر برسانیم .

ماریان گوردون یک متخصص فنگ شویی معتبر است که در سراسر جهان مشاوره می دهد . وی پس از 15 سال مشاوره ، گواهینامه فنگ شویی خود را در سال 2014 دریافت کرد و با تکنیک های آگاهی بدن-خانه کار می کند تا به مشتریان کمک کند تعادل را در زندگی خود پیدا کنند.

گوردون می گوید : ” گیاهان دارای انرژی چی مثبت ذاتی هستند . ” آلرژن ها را از بین می برد و واقعاً برای ما معجزه می کند .

از طرف دیگر ، گوردون در مورد داشتن گیاهان زیاد در خانه هشدار می دهد :  ” هنگام تزئین با گیاهان ، به یاد داشته باشید که وسایل چوبی زیاد نیز روند تفکر شما را به تاخیر می اندازد . ما همچنین به عناصر دیگری در زندگی خود نیاز داریم ( فلز ، آب ، خاک و آتش ) تا به وضوح فکر کنیم و احساس کنیم . بنابراین جنگلی ایجاد نکنید که خانه شما را باطل کند .

چگونه می توان گیاهان را در خانه قرار داد ؟

گوردون می افزاید که جایی که گیاهان خود را قرار می دهید می تواند بر وضوح ذهنی شما تأثیر بگذارد و پیشنهاد می کند که نقشه باگوا خانه خود را بشناسید (همانطور که از نظر فنگ شویی برای ایجاد حسن نیت در خانه استفاده شده است) . گیاهانی که مثبت اندیشی را تقویت می کنند ، هنگامی که در گوشه ثروت یا رفاه شما قرار می گیرند ، به خانه شما  تقویت کارمیک می دهند .

طبق روشهای سنتی فنگ شویی ، این بدان معنی است که گوشه جنوب شرقی خانه شما یا گوشه عقب سمت چپ خانه شما ( روبروی درب ورودی) . از سوی دیگر ، اجتناب از کاکتوس ها را در نظر بگیرید ، که به گفته کارشناسان فنگ شویی می تواند انرژی منفی داشته باشد .

7 گیاه برتر از نظر فنگ شویی برای محیط های بسته

7 گیاه برتر از نظر فنگ شویی برای محیط های بسته

با توجه به اصول فنگ شویی بهترین گیاه را برای خانه ی خود چگونه می توانید انتخاب کنید ؟

خبر خوب این است که گیاهان زیادی وجود دارند که باعث ایجاد ارتعاش مثبت و فراوان می شوند . به عنوان مثال ، سعی کنید ارکیده را در اتاق خواب قرار دهید تا کیفیت آرامش بخش داشته باشد ، یک گیاه آلوئه ورا در حمام برای سلامتی ، یا بامبو در اتاق نشیمن برای تشویق موفقیت برای خانواده و دوستان خود امتحان کنید .

بهترین گیاهان از نظر فنگ شویی

1 ) گل اسپاتی فیلوم :

به گفته فنگ شویی ، وقتی حرف از گیاهان مناسب خانه می زنیم اولین گیاهانی که به ذهن می رسد گیاه سانسوریا و اسپاتی فیلوم است . گوردون توضیح می دهد : ” برخی از گیاهان به طور طبیعی آلرژن ها و ترکیبات آلی فرار موجود در محصولات تمیز کننده را از بین می برد . از بین تمام گیاهان یکی از گیاهانی که هم انرژی خوبی دارد و هم این که کم تر مشکل مراقبت ایجاد می کند گل اسپاتی فیلوم و گل نیزه افریقایی ( سانسوریا ) است  .

2 ) سانسوریا :

گوردون ، متخصص فنگ شویی می افزاید : ” گیاهان علاوه بر تمیز کردن هوا ، می توانند یون های مثبت منتشر شده از لوازم الکترونیکی را نیز از بین ببرند . ” “من امسال فقط یک گل سانسوریا جلوی  درب خانه خود کاشته ام و هنوز در این فصل حساسیت زا دچار حساسیت نشده ام.”

3 ) درخت یشم ، درخت پول ، درخت شانس یا درخت دوستی :

گوردون می گوید: “برای غنای خوب فنگ شویی ، من گیاهی را به نام Crassula ovata ( که به درخت دوستی یا درخت پول نیز معروف است) توصیه می کنم . “تا جایی که می توانید در خانه خود قرار دهید . در فرهنگ چینی ، اعتقاد بر این است که این گیاهان ثروت را به خود جلب می کنند زیرا برگ آنها شبیه سکه است . سعی کنید این گیاهان را در گوشه ثروت خود قرار دهید .

4 ) بامبو :

گوردون می گوید : ” چند ساقه بامبو را در یک گلدان ، در آب شیرین قرار دهید . “برای موفقیت تحصیلی و خلاقیت ، پنج ساقه را در یک گلدان (در زمینه خلاقیت خود) ، هفت ساقه را در حوزه سلامت و خانواده خود ، هشت ساقه در حوزه ثروت خود و نه ساقه را برای شانس عمومی قرار دهید (می توانید آنها را در هر کجا که می خواهید قرار دهید ، اما آن ها همچنین می توانند در مرکز خانه شما باشند ) . فراموش نکنید که آن ها را باید به صورت دوره ای تعویض کنید .

 4 )PACHIRA AQUATICA گل پاچیرا

گوردون می گوید: “برای موفقیت ، منPachira Aquatica را که به درخت پول نیز معروف است توصیه می کنم .” “این گیاهان می توانند شانس زندگی شما را به ارمغان بیاورند ، به ویژه در یک نقطه عطف بزرگ مانند شروع یک تجارت جدید .

5 ) سرخس :

من از هر گوشه خانه خود برای آویختن سرخس (نردبان عشق) استفاده می کنم . اول این که ، آن ها عالی به نظر می رسند . دوم این که  ، آن ها به مراقبت بسیار کمی احتیاج دارند ، و سوم ، گوشه ها به عنوان “تیرهای سمی” در نظر گرفته می شوند ، بنابراین وقتی به شکل زاویه ای نگاه می کنید ، ممکن است از وضوح شی یا گوشه ای که می بینید اذیت شوید . من از این ها برای مخفی کردن گوشه های خانه ام استفاده می کنم .

6 ) ارکیده :

“به عنوان نمادی از باروری و خلاقیت ، ارکیده های سفید را می توان برای  کودکان و نوجوانان خلاق قرار داد . گر رنگ آن صورتی است و دارای دو دسته است ، می توانید آن را در گوشه ی عشق قرار دهید .

اگر زرد است (سلامتی) می توانید آن را در وسط قرار دهید. اگر بنفش است ، می توانید آنها را در گوشه ی ثروت قرار دهید .

7 ) درخت پرتقال مینیاتوری یا پرتقال زینتی :

درخت پرتقال چه در حیاط سرپوشیده ، چه در بالکن و چه در فضای باز رشد کند ، فراوانی را به خانه شما می آورد . ثروت یا سلامتی باید در گوآی شما قرار گیرد . اعتقاد بر این است که درختان مرکبات بسیار خوش شانس هستند . قبلا یک گریپ فروت وجود داشت . درختی که به سرعت رشد می کند می تواند به  کل محله میوه دهد . این معنای واقعی فراوانی است : وقتی بتوانید به اندازه کافی برای خود و دیگران تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: